Produkt
Marketingový mix – poskytujete zákazníkovi maximální hodnotu!
Základem marketingového mixu jsou pravidla a jednotnost komunikace. Postupujeme od toho nejdůležitějšího až k tomu méně zásadnímu. Pro vaši firmu vypracujeme dokument, kterému říkáme komunikační rámec. Ten definuje základní oblasti, pilíře, na jejichž základě firma stojí a které je schopna dále rozvíjet.
Zákaznické segmenty definují různé skupiny osob či subjektů, na které se chce vaše firma zaměřit.
Hodnotová nabídka, kterou poskytujeme zákazníkovi:
- Značka
- Design
- Cena
- Dostupnost
Které prodejní kanály preferují naše zákaznické segmenty:
- Kamenné prodejny
- Obchodní centra
- E-shop
- Osobní prodej
Komunikace se zákazníkem jako důležitý prvek pro sdělení zprávy:
- Web, Facebook
- PR
- Omnichannel
- Sociální sítě - Blog, Komunity
- Mobilní telefony
- E-mail, sms, pošta
- Trendskauti
Retail je jedno z nejrychleji se rozvíjejících se odvětví, které se neustále mění. REFLECTA Consulting vám pomůže poznat své zákazníky, poskytne podklady pro chytré rozhodování a naučí vás aktivně prodávat.
Chcete se dozvědět více?
Dejte nám na sebe kontakt a my vám rádi pomůžeme najít řešení přesně pro vaši firmu.